Rygge
Østfold
På fin sti til flott utsikt
(Skrevet av hansn 12.06.2011)

Tur foretatt: Juni 2011.

Min første rapport her på denne flotte nettstaden - som toppsamlar er det fantastisk mykje bra informasjon her!

Utgangspunkt: Evje Golfpark
Vegbeskrivelse: Fulgte vegen nedover mot Evje herregård med golfbane på begge sider. Tok til venstre inn alleen lika før herregården (ved det lafta huset). Forbi hol 18, venstre i første veideling (lika etter får ein blomsterstien på venstre sida, denne fører opp til hovudvegen ved parkeringsplassen som alternativ ruta), deretter hhv høgre og rett frem i di neste vegdelene. Kryssa greenen og tok til høgre på grusveg ved redningsbøya. Passerte ein utedo og lika etter tok eg av på sti opp til venstre (Kystveien, raudmerka).
Stien var i starten ganske gjørmete og sleip men ikkje verre enn at joggesko gjekk greit. Etter ei stund delte stien seg (her er det Kyststien-merke). Holdt til venstre og tok etter 30-40 meter av på umerka sti opp til venstre. Starten på denne stien var utydeleg, men den startar dit du ser til fra Kyststien-merket. Holdt mest mulig oppover der denne stien hadde fleire valg, og kom etter kort tid rett opp til tårnet. Knapt utsikt frå bakken men det endrar seg fort oppover i tårnet!